try,,

All I'm trying to do is to make the life you left to me better,, not just like you wanted but to add new ways leading to more precious meaning,,
more beautiful picture
more fairly life
more peaceful surrounding
more faithful followers
more creative ways to build a shelter
for many many who are in need




jag vill säga att jag verkligen vill skriva för att känna sig lättad efteråt
kanske jag skulle kladda bara ,, men det är ändå bättre för mig än att skriva inte o säga inget,,bättre en helt o hållet tystnad,,kanske man vill dokumentera känslor på detta sätt som man dokumentera glädjen med bilder o kameror,,man dokumenterar vred o allt annat.
Om man saknar själsfrände " vän" som kan inte stå med på allt detta. En vän kmr att förstå mig ju men aldrig uppleva samma. För att var o en har sin upplevelse och verkligheten inte samma sak som inlevelse. Verkligheten är sanningen som vi kan aldrig neka annars är man idiot.
Hindret för mig är att jag inte skriver alltid på svenska elr englska jag har annan medel"språk" som har ingen plats här just nu" vill skaffa en".
Nu får alla som känner sig lättad sova gott o som gör inte det, ,byt läget på ngt sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0